Cercardor Google

dimarts, 18 de novembre del 2008

Sortida a Cardona i la Seu de Manresa

El dia 13 de novembre els alumnes de 2n del IES Torre del Palau vam visitar el castell de Cardona i la Seu de Manresa.
Vam esmorzar només que vam arribar, i després va vindre la guia i vam començar a visitar el castell de Cardona, que jo crec que va estar més divertit que no pas la Seu de Manresa, la visita a Cardona va ser molt informativa, és a dir que ens van donar molta informació sobre el castell , el seu interior , i la seva història.
I la Seu de Manresa, va estar més aburrida i més difícil d'entendre, perquè com que l'esglèsia era molt gran, i el "yayu" que estava explicant anava molt ràpid i ressonava a l'esglèsia, no s'entenia res i era molt més difícil d'entendre i de fer els apunts de la sortida.

La sortida en general va estar bé, el lloc que em va agradar més va ser Cardona, el castell, ja que ens vam trobar amb una parella de Hong Kong i els hi vam demanar fotos amb ells, i ens van escriure els nostres noms en chino... aquella estona va ser inolvidable!

Jo li vaig preguntar al (crec que s'escriu així) "Sunny":
-Do you know who is Doctor House??
Em va fer més gràcia!

En conclusió: Cardona va estar millor!